Corporate
"part of your drive"
Corporate
"part of your drive"
Bu dokümanın amacı, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“Kanun”) uyum süreci kapsamında ENDO ENDÜSTRİYEL DON. VE OTOM.SİS.TİC.A.Ş. (“ENDO” veya “ŞİRKET”) bünyesinde işlenmekte olan verilere ilişkin veri sahiplerinden gelebilecek şikâyetlerin Şirketimiz bünyesinde sistemli bir şekilde değerlendirilmesini ve sonuçlandırılmasını sağlayarak cevaplandırılmasını sağlamaktır.
Şirketimiz Kanun kapsamında usulüne uygun bir dilekçe hazırladıktan “10053 Sokak No:9 AOSB Çiğli-İzmir-TÜRKİYE” adresine konunun KVKK ile ilgili olduğunu açıkça belirterek ıslak imzalı olarak, info@endo.com.tr mail adresine veya endoendustriyel@hs04.kep.tr kayıtlı elektronik posta adresimize güvenli elektronik imza, mobil imza yada ilgili kişi tarafından ENDO’ya daha önce bildirilen ve veri sorumlusunun sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle veya bizzat başvuru yapılması suretiyle iletişim araçlarını kullanarak gerçekleştirilen başvuruların kayıt altına alınması, yönetimi, değerlendirilmesi, analiz ve raporlanmasını ile cevaplandırılmasını kapsamaktadır.
Şirketimize yönlendirilecek başvuru aracılığı ile başvuru sahibinin yanıt için adresini net bir biçimde belirtmesi zorunlu olmakla beraber aşağıdaki hususlara ilişkin talepte bulunulabilir:
Etkin ve verimli olarak şikayetleri ele alma süreci için ihtiyaç duyulan kaynakları belirlemek ve temin etmek için;
Veri İrtibat Kişisi |
XXXXXXX |
Tüm Şirket çalışanları, Kanun kapsamında veri sorumlusu sıfatındaki ENDO’nun kanuni sorumluluk ve yükümlülüklerin yerine getirilmesi için gerekli uyumu sağlamak ve Şirketin kişisel veri politikaları ve sürecin işleyişi hakkında bilgi sahibi olmakla sorumludur. Çalışanlar herhangi bir şekilde kendisine şikayet ve/veya başvuruları ilgili birime en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür.
3.2. maddede belirlenen Veri İrtibat Kişisi’nin bir diğer görevi ise kişisel verilerin korunması mevzuatının Şirket içindeki etkinliğini sağlamak, kişisel veri envanteri ile ilgili politikaların güncelliğini temin etmek ve yılda en az bir defa toplanarak güncel gelişmeler ışığında yol haritası çizerek departmanlar nezdinde kişisel verileri koruma süreçlerinin güncelliğini, teknik ve idari tedbirlerin uygulamalarını denetlemektedir.
ENDO’ya ulaşacak başvurular aşağıda belirtilen şekilde yönetilir:
Yukarıda belirtilen kanuni sürelerin aşılmaması adına şikâyet talebini teslim alan Personel ilgili tebligatı azami bir iş günü içerisinde üzerine veya ileti içeriğinde tebliğ tarihini belirterek Veri İrtibat Kişisi’ne iletir. Veri İrtibat Kişisi azami bir hafta içerisinde Şirket nezdindeki dayanak belgeleri topladıktan sonra en geç otuz gün içerisinde nihai yanıtı ilgili kişi ile yazılı olarak paylaşır. Cevap için gerekli belgelerin toplanmasında tüm departmanlar Şikâyet İnceleme Ekibi’ne yardımcı olarak en hızlı şekilde dönüş yapmakla yükümlüdür.
İşbu doküman yayımlandığı tarihte yürürlüğe girer ve uygulaması irtibat kişisi ve yönetim kurulu tarafından kontrol edilir.
EDF-İK046 R0.20.01.2022